topalın Gülüzarın Oğlu Nedim Akagündüz hayatta değil mezarı düzce

6 yorum:

  1. Benim çocukluk arkadaşım. İlkokul sınıf arkadaşım. Kader arkadışım. Seni nasıl unuturuzki. Bir rüya gibi gelip geçtin. Çocukluğumuz bir arada geçti. Ne hatıralarımız vardır, ne av maceralarımız. Ölümüne hala inanamıyorum. Allah'ın rahmeti üzerine olsun. Her ölüm için zamansızdı denir. Seninki gerçekten zamansız oldu. Seni unutmayacağım. Abidin hoca.

    YanıtlaSil
  2. kirazlı köyünün gerçek delikanlısı yediden yetmişe herkesin sevgisini kazanmış ölümünle herkesi üzmüş büyük bir sevgi insanıydı mekanın cennet olsun..d Ahmet

    YanıtlaSil
  3. Mevlüt AKÇAİR16 Aralık 2009 04:59

    Sana ne demeliyim bilmiyorum,
    Güneşim desem güneş batıyor,
    Hayatım desem hayat kısa,
    Gülüm desem oda soluyor,
    Şimdi inan gözlerim doluyor...

    YanıtlaSil
  4. NEDİM ABİ BENİM GİBİ HERKEZİN ÇOK SEVDİĞİ DEĞERLİ İNSANLARDANDI.ÖLÜMÜ HEPİMİZİ ÇOK SARSTI.ONU TANIMIŞ OLMAKTAN ÇOK MUTLUYUM.MEKANI CENNET OLSUN...AYŞEGÜL ÖZTÜRK(AHMET ÖZTÜRKÜN KIZI)

    YanıtlaSil
  5. nedim nur icinde yat , mekanin cennet olsun ne hatiralar geldi gecti gozumun onunden :( celil

    YanıtlaSil
  6. Ömer AKÇAİR23 Mayıs 2010 13:05

    nedimciğim her babamın mezarına gidişimde senin yanından geçiyorum,ben seni sonradan tanıdım, annem ve rahmetli babam seni çok severdi bana seni onlar tanıttı,seni hiç unutamıyorum,şimdi babamın yanındasın,allahımdan her ikinize bol rahmetler diliyorum toprağınız bol olsun.kardeşleriniz ve sen çok genç oluşunuzdan dolayı oraya hiç yakışmadığınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil