hüseyin akdemir (bacak hüseyin) düzce


fotoğraf: ömer akçair

3 yorum:

  1. Mevlüt AKÇAİR8 Aralık 2009 05:43

    Varlığınla başlayan günün yokluğunla bitmesi zor.
    Aklımda olduğunun yarısı kadar yanında olsaydım, ozaman bunları yazmama gerek kalmaz seni doyasıya öperdim.

    YanıtlaSil
  2. Bu şiiri sevgili Hüseyin abime ithaf ediyorum. Kürt açılımcıların inadına.Sağlıcakla kal. Abidin Hoca

    Düzelmez
    Kör olan vicdanlar bakın da görün
    Bakmayınca bu memleket düzelmez!
    Şu çıban yarılıp içinden irin;
    Akmayınca bu memleket düzelmez!

    Kapanmalı bu milletin yarası
    Ne kavganın,ne dövüşün sırası,
    Evde huzur,yurtta dirlik çırası,
    Yakmayınca bu memleket düzelmez!

    Olmamalı Türk'ün Türk'ten şüphesi
    Yol olmalı aşk dağının tepesi
    Her kulağa birer sevgi küpesi
    Takmayınca bu memleket düzelmez!

    Beşeriyet kanununun çatlağı
    Yurdu yaptı vurguncunun otlağı
    Yetimin hakkını yiyen gırtlağı
    Sıkmayınca bu memleket düzelmez!

    Vallahi susamış arıyor vatan,
    Yeni bur kumandan,yepyeni bir han;
    Ben diyeyim Fatih,sen de Alparslan,
    Çıkmayınca bu memleket düzelmez!

    Koy desinler falan fikrin ozanı
    Ozan Arif sen bırakma ezanı
    Bismillah deyip de köhne düzeni
    Yıkmayınca bu memleket düzelmez!

    Ozan Arif

    YanıtlaSil
  3. Mustafa AKÇAİR14 Aralık 2009 09:59

    Kirazlı ve Düzcenin gülü, sana Trabzon Akçaabattan kucak dolusu selam ve sevgi gönderiyorum.

    YanıtlaSil