hurmacının karısı hanifenin hava abula gölcük


fotoğraf: ömer akçair

10 yorum:

  1. MASALLAH ALLAH UZUN OMURLER VERSIN DEREGOZUNUN TARIHI CINARI

    YanıtlaSil
  2. CANIM ANNEANNEM PAMUK PRESNSESİM BENİM... AYŞİŞ

    YanıtlaSil
  3. Ömer AKÇAİR14 Aralık 2009 04:16

    Şu anda deregözülü olarak en yaşlı insanlşardan biridir Havva abla,ona allahtan daha fazla ömürler diliyoruz.Gercekten yaşlı çınar.

    YanıtlaSil
  4. Ömer AKÇAİR14 Aralık 2009 04:25

    Hava ablanın resmini çekmek için Gölcükte kızı Meryemin evine gittik evde Meryemin oğlu vardı.Karabacağın İbrahim Veloğun Osmanın Aslan,kımalı hacının Süleymanla birlkteidik,Hava abla hiç birimizi tanımadı.Kendimizi zorla tanıttık,yaklaşık 20 dakka oturduk,giderken gözlerinin yaşardığını fark ettim çok üzüldüm.Bu olay,içimde garip bir anı olarak kaldı.Saygilar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  5. 25 numaralı :) ömer kardeşim bize gelmişsin ama ben evde yoktum çok üzüldüm sizleri göremediğim için.Annemin resmini çekip siteye koymuşsun çok teşekkürederim .94 numaralı kardeşin:)meryem

    YanıtlaSil
  6. Ömer AKÇAİR17 Aralık 2009 00:16

    94- Meryem UZUNTÜRK
    25- Ömer AKÇAİR
    33- Süleyman ÇOBANTÜRK (uleme hasanın oğlu).
    18- Mehmet AKDEMİR (Zeynebin Hasanın oğlu.
    117-Reşit YILDIZ (veloğun Arifin oğlu)
    114-Ahmet GEL (soziyadan)
    104-Muhittin BALTÜRK (Aliçavuşun İsmailin oğlu)


    Bir kişi daha varidi onu hatırlayamadım eğerhatırlarsam yazacağım siz hatırlarsanız bana bana bildirin.Sınıfımızda birtek kız varidi Meryem O sendin.Reşit kanserden,Muhittin
    vurularak,Mehmette üçüncü sınıftayken kazaile vurularak ölmüşlerdi.Geri kalanalrda bizler,allah bize daha uzun ömürler versin,azraili yanımıza yaklaştımasın.

    tlf:0535 249 4601
    tlf:

    YanıtlaSil
  7. osman KABA (ömerin hüseyinin osman oda 3. sınıfta ayrıldı) hatırladığım kadar memişin alinin mustafada vardı. birde 24 ahmet uzuntürk vardı hatrladığım kadarıyla.nurtene ve herkese selam .

    YanıtlaSil
  8. Ömer AKÇAİR17 Aralık 2009 14:22

    Ömerin Hüseyinin (Ahmet KABA-64 ) Hurmacoğun Mehmetin (Ahmet UZUNTÜRK-21)
    Memişin Alinin Mustafa vardı numarasını hatırlayamadım.Yalnız Ömerin Hüseyinin Osman bizden biraz gerideydi.24 numara Demircoğun Ahmetin numarasıydı oda bizden gerideydi.Sana söyliyeyim güzel araştırmalarım vardır mutlaka
    bizim sınıfın öğrencilerinin resimlerini bulup siteye atacağım.sınıfımızda biz kız öğrenci sendin yanılıyormuyum.Bu sitede senin babanında resmi vardır,siyah beyaz ismi yazılıdır.

    YanıtlaSil
  9. dünyanın gelmiş geçmiş en eski,en tatlı ,en şeker ,anneannesi bizim anneennemizdir..bizi arada sırada tanıyamasa bile biz onu çok seviyorum allahtan ona kat kat uzun ömür diliyoruz...onu herşeyiyle bizi kızdığında sövdürmelerini bile seviyoruuuzz ..süper anneanne:):):):)sezen ve elif..

    YanıtlaSil
  10. film kahramani benim anaannem.holiwood kralicesidir o.olumsuz kralicem benim.ulu cinarim hanife sana kurban olsun.amerika dan torunun hanife gel.sitenin sorumlularina kucak dolusu tesekkurler.ne desem eksik kalir yapilanlarin yaninda.kucak dolusu selamlar etra ya.
    lutfen rica etsem,resimlerdeki insanlarin ev resimlerini de cekebilirmisiniz ve kimin evi diye yazabilirmisiniz.cok merak ediyorum.tanidik tanimadik tum koyumuzun insanlarini ogrendik.cok guzel olmus.karabacagin osman in kizi hanife gel amerika washington

    YanıtlaSil