deregözü ilköğretim okulunun ilk öğretmen kadrosu en başta ahmet yavuzyılmaz (beyaz saçlı)hayatta değli trafikm kazası kurbanı mezarı kıran köy vakfık


Ben Enver Hoca.Deregözü benim ilk göz ağrım.Sizleri tanımaktan ve Deregözü'ne hizmet etmekten dolayı çok mutluyum.İnternetteki sayfanızdan çok etkilendim.Ben de naçizane katkıda bulunmak adına bu fotoğrafı gönderiyorum.Bu Deregözü Ortaokulu'nun ilk kadrosu.İlkokulunun çok değerli öğretmen arkadaşlarımı da içinde barındıran bu fotoğrafta yer alan arkadaşlarımı tekrar saygı ve sevgiyle anıyor,Ahmet Yavuzyılmaz Hocama da Allahtan rahmetler diliyorum.

fotoğraf :Enver Aylanç tarafından gönderlmiştir

4 yorum:

  1. ÖMER AKÇAİR9 Kasım 2009 01:40

    ENVER HOCAM DEREGÖZÜ SİTESİNİ FARK ETTİNİZ HEMEN BENİ ARADINIZ,ÇOK DUYGULAANDIĞINIZI SÖYLEDİNİZ VE BENİDE BU SİTE İÇİN KUTLADINIZ.BU SİTEYİ OĞLUM TUNCAYLA BİRLİKTE HAZIRLADIK,ONU SÖYLEMİŞ OLAYIM.GÖNDERDİĞİNİZ FOTOĞRAF BU SİTENİN EN İLGİNCİDİR,BU OLAY NEREDEN NEREYE GELDİĞİMİZİN BİR KANITIDIR, BU NAZİK KATKINIZ İÇİN SİZE VE HANIMINIZA DEREGÖZÜ ADINA TEŞEKKÜR EDER SELAMLAR GÖNDERİYORUZ.SİZİ UNUTMADIK YİNE BEKLİYORUZ.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Ömer Akçair,
    Ben sınıf arkadaşın Meryem Yıldız Kaya`im
    bu resimleri gördüğümde çok duygulandım. Enver hocama ve sana çok teşekkür ederim. Ahmet Yavuzyılmaz'a ALLAH'dan rahmet diliyor onu saygıyla anıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Armağan AKÇAİR15 Aralık 2011 10:54

    bende duygulandım amca (ömer akçair)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, Deregözü Ortaokulu'nun 80'li yillarinin tüm Ögretmenleri bir arada, ne güzel bir Tablo..Hepsinin bizlerde emegi vardir, dolayisiyla her birini saygi ile selamliyorum...

    Ayrica Hayatta olmayan ve benim cok sevdigim Ahmet hocama Allah'tan rahmet dilerim, mekani cennet olsun insaAllah..!!

    E. Aydin

    YanıtlaSil