Deregözünde düğünde oynanan horonu oturarak seyreden bir grup deregözülü

Posted by Picasa

16 yorum:

  1. Burda oduranların icinde birisi var onu çokkkkkkkkkk SEVORUMMMMMMMM)))

    YanıtlaSil
  2. Kim olduğunu merak ediyorum.
    Hemde çooooooook.

    YanıtlaSil
  3. sizin değeriniz çokkk büyükkkk

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten ölçülmeyecek kadar büyük ben anladım,....

    YanıtlaSil
  5. Bende sizin değerinizin çok büyük olduğunu iyi öğrendim artık.
    Sizi sevmemek imkansız bunuda öğrendim.

    YanıtlaSil
  6. Sizi annenizden bir haftalığına gelip isteyeceğimmmmmmm)))

    YanıtlaSil
  7. valla hemen gelirim

    YanıtlaSil
  8. Siz şimditen söyleyin annenize beni istemeye gelecekler bir haftalığına vermemezlik yapma diye!!!

    YanıtlaSil
  9. ama mutlaka birşeyler yapin seninle iyi günler geçiririz,seni seviyorum

    YanıtlaSil
  10. Size teşekkür ediyor, sevginize saygı duyuyorum. Siz bizim köyün ATATÜRK'ÜSÜNÜZ.Önce sizi annenizden isteyeceğim. Anneniz olmaz derse olmazzzzzzzzzzz!!!!!

    YanıtlaSil
  11. Anneniz veremem mi dedi? Sizin canınız sağolsun!!!

    YanıtlaSil
  12. sen o kadar çok seviyorumki inanın şuanda belki birleşemeyik ama unutama aşkım buluşalım

    YanıtlaSil
  13. Vatan Bölünmez, Şehitler Ölmez, BU SEVDA BİTMEZZZZ!!!!!

    YanıtlaSil
  14. Seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum hiç unutamadığımı bil.

    YanıtlaSil
  15. Biliyorum *C*A*N*I*S*I)))

    YanıtlaSil
  16. Bir rüzgar olup zaman zaman esmek istiyorum,
    Bir yağmur olup gelmek istiyorum,
    Bir okyanus olup sizi,
    Alıp götürmek istiyorum,
    Göklerde dolaşmak,
    Sonrada yağmur olup,
    Yeryüzüne inmek istiyorum SİZİNLE!!!

    YanıtlaSil