Neşat Kaba.



Komarcının Neşat kaba evinde çekilmiştir.
Posted by Picasa

9 yorum:

  1. neşat abeyi ne kadar yaşlandi allah sağlığına kvaştursun selamlar

    YanıtlaSil
  2. neşet aka hıpı yuttu

    YanıtlaSil
  3. Kötü mesajlar yazana aittir,onları silerim ancak,mesajda geçen Neşat aga hapı yuttu-boku yedi gibi laflar köyde çok kullanılır ben bunu bir şaka olarak algıladdım ancak burası sadece deregözülülere bir sosyal iletişim sitesidir.Buralara yazılan isimsiz kötü mesajlar deregözülü herkese gider ondan dolayı çok fedakrlıklarla hazırlanmış olan bu güzel sitemize hep beraber sahip çıkalım.Bu site deregözülü olan herkesindir.İlgilenen herkese Sevgi saygı ve selamlar gönderiyorum

    YanıtlaSil
  4. Bence neden bu cumleyi kötüye yorumluyorsunuz. Bence şunu demek isteti çok hasta geriye dönüşü belgi olmaz, yani eski sağlığına kavuşma şansı çok az. Ben bunu anlatım. Bunu bu kadar dallattırıp butaklattırmaya gerek yok. Kötü laf her zaman sahibinindir. Dabigi neşat hapı yuttu yerine daha güzel bir cümle kullanabilirdi. Halkımızın türkçsi çok zayıf. Herşeyde geride kalıyoruz. Oysaki okuma yazma oranımız eskiye nazaren çok çok yüksek olduğu halde yine aynı durumdayız. Allah bizi af etsin. Söyleyecek bir kelime bulamıyorum. Bu aradada Neşat amcaya eğer hastaysa geçmiş olsun diyor, ellerinden öbüyorum...

    YanıtlaSil
  5. sağol kardeş habı yutdun kelimesini anlarım bu bir esbiri .amma boku yedi kelimesi farklı bunuda ben anlamam ve hadanı anlar özürünü dilemede bir erdemliktir. yine yorum yabdınız isim yazmadınız arkadaş bu isimi neden yazmıyorsunuz onuda anlamıyorum. fikret kaba

    YanıtlaSil
  6. Orda hapı yuttu yazıyor. boku yuttu yazmıyor kardeşim. Yorumları bir daha okuyalım. Öyle bir cümle kullanılmamış...

    YanıtlaSil
  7. Nesat amcamın ellerınden opuyorum.Allah tan şifa diliyorum...Teyzemin de ellerinden öperim...GÖLCÜK TEN KOSOVALI AHMET KABA

    YanıtlaSil
  8. Omer kardeşim sana söylediğimi yaptığın için Teşekkür ederim. Neşat abimin resmini de gördük dedikleri kadar da değildir allah uzun ömür versin.Herkese selam Golcuk ten MERYEM EMİR(HURMACI).....

    YanıtlaSil
  9. yazılan kelime site yönedimi darafından kaldırıltı ben hergün bu siteye giriyorum her yoruma bakıyorum tanıtıklarımı arıyorrum demekki bu siteye hergün girmiyorsun kardeş beni yanlış fikretlan karışdırıyorsun acık adresim komarcının süleymanın ahmetin oğlu fikret bütün deregözlülere selam

    YanıtlaSil