Gökhan Öztürk

Posted by Picasa

6 yorum:

  1. serpil öztürk31 Ekim 2010 01:09

    Hocam annem ve ben, senii çok tebrik ediyoruz.. Başırılarının devamını diliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. gökhan böyle gencleri budurumda görmek bana mutluluk veriyor her genç seningibi olmalı senin gibiler köyde çok olmalıki köy iyiye doğru gidsin seni kutluyorum başarılarını diliyorum fikret kaba ığdır

    YanıtlaSil
  3. Gökhancığım seni çok seviyoruz,inşallah okul bitince seni böyle bir okulda kalıcı öğretmen olarak görmek çevrene nasip olur,seni öpüyorum,Face book ta fıkralara devam.

    YanıtlaSil
  4. gökhan öztürk13 Aralık 2010 12:13

    çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için.deregôzü denilince akla güzel şeylerin gelmesi lazim.bugün ben buradaysam bir nedenide budur.bana destek çıkan herkese teşekkürler deregözüne slmlar.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. abdulun uşaklarına helal olsun valla hepsi pırlanta gibi hepsi okuor helal olsun valla gurur duydum oğlum sennle.

    YanıtlaSil