Ahmet Yıldız


veleğun gülizarın oğlu [karaman]

fotoğrafı gönderen:Ayşe Yıldız Kaba

10 yorum:

  1. pala dedemde mart ayında bi kalp ameliyatı oldu 5 damarı açıldı.şuanda sağlığı iyi.2ay sonra yine ayaklarından ameliyat olması bekleniyor.

    YanıtlaSil
  2. Ömer AKÇAİR22 Mayıs 2010 12:40

    karaman arkadaşıma geçirdiği kalp ameliyatından dolayı geçmiş olsun diyorum.bu haberi geçen kişiye teşekkür ederim.yorum yapan kişiler isimleini yazmalarını rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. ayşe yıldız kaba :)

    YanıtlaSil
  4. ayse hanim merhaba ben tuncay akcair. omer akcairin ogluyum sitenin teknik yapisi ile ben ilgileniyorum.babamin size yazdigi cevabin internet terminolojisini bilmemekten kaynaklanan bir yanlis anlama oldugunu bildirmek isterim. herzaman fotograf ve yorumlarinizi bekleriz tesekkurler. yanlis anlasilma sonucu yazilan mesajlar en yakin zamanda silinecektir. iyi gunler.

    YanıtlaSil
  5. herkes haklı söylenecek bişey yok.ayşe yıldız kaba

    YanıtlaSil
  6. Ömer AKÇAİR16 Haziran 2010 10:17

    Ayşe yıldız Kaba yorumlarınızı gönderin artık prablem yok alıngan olmayın,böyle şeyler çok normaldır,seni emsallerinden üstün tuttuğumuzu anlamıyormusun.

    YanıtlaSil
  7. temam abi yazarız...temmuzun 20si gibi memlekete gelmeyi düşünüyorum.sizinle tanışmak istiyorum abi mümkünmüdür?

    YanıtlaSil
  8. ayşe yıldız kaba

    YanıtlaSil
  9. Ömer AKÇAİR21 Haziran 2010 10:00

    Ayşe hanım tabiki tanışırız benim sitede telefonum vardır trabzona gelince ararsınız seni ailemle tanıştırırım nasılsa bu sene tatile gitmeyeceğiz bir torunum dünyaya gelecek yaklaşık bir bucuk ay sonra dede olacağım bu neşeme tanık olursunuz.

    YanıtlaSil
  10. ay ne kadar güzel.benimde 3.5aylık bi oğlum var.allah sağlık sıhhat versin çocuklarımıza torunlarımıza.inşallah oğlum ve eşimle sizlerle tanışmak isterim

    YanıtlaSil